一個中年IT男@香港,得閒就寫下無聊嘢啦~

RSS訂閱

Translate this page

搜尋文章

精選文章

越南富國島遊記 2023 - Day 6 & 7 & 8 - 富國夜市 / 越南國粹村 / 富國大世界

Day 6 第三天吃「 KIẾN–XÂY 」的蝦滑魷魚湯米。 今天是旅程倒數第二天,原本計劃是去那個很出名的「 海星沙灘 」或者「 Sao Beach 」(又名白沙灘和牛奶沙灘) 但這兩個地方很偏僻,海星沙灘是在島的北方,車程一小時,而且幸好爬過文,雨季是沒有海星的,...

IVE夜校學習情況


今晚返IVE真係大開眼界,IVE夜校開學至今已經到第五個星期,o的同學仔開始頂唔住,
今晚8:00pm返去到,起正門右手邊,近廁所度,分左三批人食煙(起學校入面),計計埋埋都十幾人左右。

就算我自己都係食煙既人,我都覺得唔係咁好喇。
返得夜校,都應該有返21,22歲,都叫大人喇...要食都行出少少。
仲係要博出位起學校食既....我都行出去停車場食喇~

8:00pm果段時間係IVE放Break既時間,煲煙既煲煙,溝女既溝女,打PSP既PSP,NDS既NDS.....

跟住上堂果時我都吃一驚,我真係概嘆TY IVE日校既學生,電腦安全意識竟然低得可憐,我前後用左兩部電腦,有一部我竟然可以login到佢Yahoo同Gmail,佢Gmail仲有佢既應徵信。

上過既網站既History一覽無遺,個MSN仲要Save埋Password,另一部機竟然有SuperCard過NDS ROM程式,可見日校打NDS,PSP都應該很普遍。

而且還有大陸網emu-zone下載回來既Rom起Desktop。

而我講既地點,就係二樓 210a室....

0 comments:

發佈留言

『千金易得,知音難求,感謝你看到最後。』. 由 Blogger 提供.