一個中年IT男@香港,得閒就寫下無聊嘢啦~

RSS訂閱

Translate this page

搜尋文章

精選文章

越南富國島遊記 2023 - Day 6 & 7 & 8 - 富國夜市 / 越南國粹村 / 富國大世界

Day 6 第三天吃「 KIẾN–XÂY 」的蝦滑魷魚湯米。 今天是旅程倒數第二天,原本計劃是去那個很出名的「 海星沙灘 」或者「 Sao Beach 」(又名白沙灘和牛奶沙灘) 但這兩個地方很偏僻,海星沙灘是在島的北方,車程一小時,而且幸好爬過文,雨季是沒有海星的,...

IVE將於下年取消所有夜間High Cert,F-Diploma,Diploma ??


今日返學聽到呀Sir講話IVE起2007年度既夜間課程中,唔會再有: 基礎文憑(FD) / 文憑(D) / 高級証書(HC),全部整合到高級文憑,佢話校方已經研究緊課程方面既o野。

而家日日放工由銅鑼灣廣場果頭,去青衣返學簡直就係苦不堪言~仲要一星期返四日~
開始左兩個學科,一個係Multimedia Database(MMDB),一個係Supply Chain。

MMDB 其實係VB.NET + MSSQL/MySQL/Orcale,我睇過個課程簡章應該冇乜問題,應該可以讀得幾輕鬆。
但之前一直驚緊既Supply Chain,我睇到個課程Summary真係呆左,竟然大部份都是教寫PHP...

很難想像PHP同Supply Chain會拉上什麼關係...不過我自己反而對PHP幾有興趣~
呢兩個科既呀Sir都幾好~佢地都講明話會每一個Lab既Notes都會放上網俾人Download,咁好好多,始終我唔係堂堂都會返,一唔返就可能Miss左o的Notes。
同埋有傳夜間IVE已經唔再計出席率...
其實都唔係冇可能,就我上學期計,有位同學出席率都唔知有冇50%,最後又順利可以考試..

以下相片係由K800i 影,佢o的微距都幾勁.....


今晚IVE發通告,話o的校巴續唔到牌,令到大量學生冇巴士搭...不過我晚晚放學見到美景花園去葵芳既小巴站都排晒長龍...

0 comments:

發佈留言

『千金易得,知音難求,感謝你看到最後。』. 由 Blogger 提供.