一個中年IT男@香港,得閒就寫下無聊嘢啦~

RSS訂閱

Translate this page

搜尋文章

精選文章

越南富國島遊記 2023 - Day 6 & 7 & 8 - 富國夜市 / 越南國粹村 / 富國大世界

Day 6 第三天吃「 KIẾN–XÂY 」的蝦滑魷魚湯米。 今天是旅程倒數第二天,原本計劃是去那個很出名的「 海星沙灘 」或者「 Sao Beach 」(又名白沙灘和牛奶沙灘) 但這兩個地方很偏僻,海星沙灘是在島的北方,車程一小時,而且幸好爬過文,雨季是沒有海星的,...

新工


經過1st/2nd interview,今日3rd in最後都請左....
人工就高以前幾千,雖然係到左我求職信個價,不過心目中expect個價仲差一千,同埋份工係返5.5日,原本我係想搵5日工。

其實有認真想過,去唔去3rd in,不過最後都去左~
始終都明白世事豈會盡如人意。不過對我最大挑戰係份工返朝9晚6,同過我做同事既人都知我係遲到王,我自己都知有呢個問題。

近幾年,唔知係咪自己身體唔好,還是壓力真的很大,硬係訓極都唔夠,無論我訓6個鐘/8個鐘/10個鐘都好,一起身果下都會好累,好易訓返。
我上網search過,原來呢個可能係"失眠"或者睡眠質素唔好有關。
From 維基百科:
http://zh.wikipedia.org/wiki/%E5%A4%B1%E7%9C%A0
起床後有睏乏,頭腦不清,甚至有頭疼、頭暈等現象,而且持續時間較長,影響工作和生活的,在臨床上可診斷為失眠。
不過解決方法就係..我去鴨記買左4個鬧鐘+電話鬧鐘,每10分鐘就到下一個響,直到真係醒為止。

呢排放左兩個月假,Refresh下自己,諗左好多o野,又諗返好多中學時既o野。
同人傾返以前中學做過既"大事",參加過既YES校草/學校既歌唱比賽,呢o的面皮厚既人至會做既事,開始重新認識返自己,覺得自己已經唔可以再放膽去做一o的事。

亦同時意識到剛剛27歲的自己已經變左一個每日返工放工的人,唔通就是這樣直到老~"~?
咁樣既人生太沒意思,之後結婚生仔,供樓,養妻活兒,咁就半生,太唔甘心了。

自己肯定不如亦沒能力好像Larry Page咁搞到個Google,自己亦睇淡香港電腦業,更不希望自己花太多時間起呢o的野上。就算不用名成利就,如何讓自己不枉過20-30呢段人生已經要好好想一想。

最後我想到,我係要去多o的唔同地方,好想找到一個partner陪我去世界唔同既地方。
我都唔想30歲時,回頭一望,只得電腦/工作....
有時覺得就算今天掌握網上最新資訊,過多段時間後,又如何呢......
這個問題實在太禪同矛盾....
不過有時見到有些人一早已經完滿自己的目標,例如大學畢業/讀Master/周遊列國,羅馬,歐洲都去過時,還要說生活不滿足,真係很氣.\_/."

4 則留言:

  1. 搵個好中醫,執緊劑調理身體

    回覆刪除
  2. 老老實實, 有時去下外國旅行真係會對你人生諗法有少少改變, 例如知道有d產品/idea 係香港吾會work, 但係外國就好掂; 如果你真係諗住揾d野搞既咁你有國際視野會好有用

    回覆刪除
  3. 達ming, 如果會影響工作, 我都叫係去睇吓中醫, 係九龍城有間幾出名同幾好既, 我都幫襯過ok唔貴, 不過客人就係多佐d, 男人唔補, 好易冇, 你明架!!!

    回覆刪除
  4. 仲有, 恭喜你搵倒新工, 我知你會成功, 搵佐錢之後, 去邊都得, 世界咁大, 一年去一次旅行, 可以去到你死果日.......ha~~~~

    回覆刪除

『千金易得,知音難求,感謝你看到最後。』. 由 Blogger 提供.