一個中年IT男@香港,得閒就寫下無聊嘢啦~

RSS訂閱

Translate this page

搜尋文章

精選文章

越南富國島遊記 2023 - Day 6 & 7 & 8 - 富國夜市 / 越南國粹村 / 富國大世界

Day 6 第三天吃「 KIẾN–XÂY 」的蝦滑魷魚湯米。 今天是旅程倒數第二天,原本計劃是去那個很出名的「 海星沙灘 」或者「 Sao Beach 」(又名白沙灘和牛奶沙灘) 但這兩個地方很偏僻,海星沙灘是在島的北方,車程一小時,而且幸好爬過文,雨季是沒有海星的,...

月記....(21-10-2008)


呢排實在太忙,份新工實在太多o野做~
返左呢間公司兩個多星期,暫時都唔錯,公司同事都幾好人,返9:30am放7:00pm,OT都未試過,但我就要日日7點起身搭小巴去SSP再搭234X去荃灣有線大廈,係就係辛苦o的,不過返5 Day就算喇~

不過部門同部門之間似乎就隔膜比較大,有同事返左幾個月都唔識其他部門的人,聽講係話怕太Friend部門之間有利益沖突。

我自己就覺得怪怪地,或者我自己個人比較social,而且做左咁多年o野,年紀又唔細,職場上既o野都睇得開,大家都係打份工,如果真係因為呢樣野而有隔膜就唔太好。

不過anyway PHP實在太有趣,好flexible,幾乎我可以忘卻以前寫.NET時要注重的o野,每天時間都過得幾快。但係手上的PHP工作接近完成,下一個工作回歸ASP.NET/C#,要寫一個CRM System。

有些人問我,你寫開.NET,轉寫PHP好似downgrade左咁wor~
其實我冇咩所謂,只係拎多o的經驗,學多一隻language,自己多條生路行咁解。
而且我唔會一路做Programmer,因為人工有樽頸位,我定必要上SA或PM的位置才有機會人工有20K。

不過呢間公司真係嚇親我,俾左部Intel P45/ Q6600 / 4GB Ram既機我寫program。
我估佢可能係訂唔切,起Server房拎左部機俾我用住先掛,但係唔知點解都好似唔快過我屋企好多(E8400/P35/2GB Ram)。

2 則留言:

  1. PM 之上的位置才有機會人工有20K, 似乎你過份悲觀, 或者是過份低估 PM 的技能了

    我相信在小公司, 一個五六年經驗的 AP/SAP 也可以找到 20K 的

    回覆刪除
  2. 你響有線做呀?

    回覆刪除

『千金易得,知音難求,感謝你看到最後。』. 由 Blogger 提供.