一個中年IT男@香港,得閒就寫下無聊嘢啦~

RSS訂閱

Translate this page

搜尋文章

精選文章

越南富國島遊記 2023 - Day 6 & 7 & 8 - 富國夜市 / 越南國粹村 / 富國大世界

Day 6 第三天吃「 KIẾN–XÂY 」的蝦滑魷魚湯米。 今天是旅程倒數第二天,原本計劃是去那個很出名的「 海星沙灘 」或者「 Sao Beach 」(又名白沙灘和牛奶沙灘) 但這兩個地方很偏僻,海星沙灘是在島的北方,車程一小時,而且幸好爬過文,雨季是沒有海星的,...

深圳耗資43億建新火車站


節錄於 : 深圳耗資 43億建新火車站
深圳市政府將投資43億元人民幣,在龍華建新火車站──深圳北站,並在2011年中用。新車站將成為廣深港高速鐵路、廈門至深圳鐵路的主要車站,同時接駁往北京、福建、杭州等地的客運專線。
屆時,港人由西九龍乘廣深港高速鐵路到深圳只需要16分鐘。...屆時,旅客可乘鐵路到香港、廣州、福建廈門,乘地鐵則可到深圳大部份地區。車站亦有巴士、的士站及長途巴士站,網絡四通八達。有出席審查會的專家指出,深圳作為一座移民城市,人口流動性很大,中、長途客運一直保持旺盛需求。
反觀,目前位於羅湖的深圳(火)車站,容量小,不少外來打工者都要先坐車往廣州,才可轉車回鄉,因此當局急需興建深圳北站。此外,為配合深圳市內多個新建的火車站,國家鐵道部確定龍華的新車站名為深圳北站後,現有的同名車站(經營貨運)則正式改名為筍崗貨運站...


正呀! 前幾年我已經話我將來未必會起香港買樓。
起香港買一層樓,即變樓奴。似樣o的都過百萬,起咁既時勢有排供。

其實睇返近十年,買樓人士都幾慘,假設你起2000年時買樓,中間已經經歷過SARS同近期既金融海嘯,隨時負資產。
所以同人傾開,我都話我買樓都會考慮深圳多過香港。
其實而家無論經落馬洲或者皇崗都好快,羅湖就耐好多,如果前兩者的話,唔計等車時間,只計車程都係60分鐘,問題在於"過兩關"。

以皇崗為例,去到香港關要落一落車過E道再行返去車站轉搭大巴或黃巴士,呢度已經浪費左十分鐘,撞正多人過關,E道其實唔快得人手過關好多。皇崗出關後,如果你唔係搭白牌既話,上天橋轉左等的士,多人既話,閒閒地等三四個字。最慘係佢等的士果度真係十年如一日,一到夏天就又焗又熱。

至於落馬洲,就方便好多喇,過左香港關,行一條幾分鐘既路就過埋大陸關,另外還有好處既係,一出已經可以轉深圳地鐵,行多幾步搭的士又得。

如果可以有周邊配套令時間再快一點,相信搬上深圳住是指日可待。

0 comments:

發佈留言

『千金易得,知音難求,感謝你看到最後。』. 由 Blogger 提供.