一個中年IT男@香港,得閒就寫下無聊嘢啦~

RSS訂閱

Translate this page

搜尋文章

精選文章

越南富國島遊記 2023 - Day 6 & 7 & 8 - 富國夜市 / 越南國粹村 / 富國大世界

Day 6 第三天吃「 KIẾN–XÂY 」的蝦滑魷魚湯米。 今天是旅程倒數第二天,原本計劃是去那個很出名的「 海星沙灘 」或者「 Sao Beach 」(又名白沙灘和牛奶沙灘) 但這兩個地方很偏僻,海星沙灘是在島的北方,車程一小時,而且幸好爬過文,雨季是沒有海星的,...

政府接受高級文憑、副學士和基礎文憑應徵公務員職位


其實香港學制真係亂晒大籠,雖然我同中學既關係已經脫離12年....不過都幾關心香港既教育。
我之前一直會諗334學制後,會取消HKCEE,咁CE過多5,6年仲會唔會有價值?
而CE炒左既人又如何彌補呢個缺憾?

不過終於都等到有呢一日,雖然網上好多人都話既然有HD/AD/FD照計CE中英文都有D或者E,但係好似我呢o的會考炒左既人,就真是一大喜訊。至少他朝有一日會撈政府工都可以,當然政府可能講一套做一套,但係起碼好過冇。

我戥今年o的毅進生慘,上星期至話有萬幾人排隊報讀 (學費約$26000),今日政府就話FD有同等學歷(學費約$16000),而且FD起碼條路可以上HD,毅進就要由第一年讀返起,唔知報左毅進既人而家會有咩感想.....
政府今日(八月十四日)宣布,由二○○九年八月十七日起,政府在聘任公務員時,會視持有本地認可高級文憑及副學士資歷的人士為達到香港中學會考英國語文科第三等級及中國語文科第二等級的成績。此外,職業訓練局頒發的基礎文憑將會在公務員聘任上被視為等同香港中學會考五科第二等級/E級的成績,包括英國語文及中國語文科目。

政府接受高級文憑、副學士和基礎文憑應徵公務員職位

1 則留言:

  1. 想當然我都係由FD 開始,之後HD,再入大學Year3,讀埋個prograd。用左六年,同我同期的同學都係Master畢業........

    回覆刪除

『千金易得,知音難求,感謝你看到最後。』. 由 Blogger 提供.